19-07-2013

Muziek op dit moment.

Gepost door mandy op 16:31
Muziek. Iets waar vrijwel iedereen naar luistert. Ik luister elke dag naar muziek, het liefst zo vaak mogelijk. Tijdens het klaarmaken, op de fiets, als het mag in de les, voordat ik ga slapen. Ik heb natuurlijk een aantal nummers waar ik vaak naar luisters. Nummers die ik helemaal geweldig vind. Benieuwd welke? Lees verder :) 




Een van mijn favoriete nummers is Red van Taylor Swift. Ik vind dit nummer zo leuk en ik luister er ook heel vaak naar. 

Nog een nummer is Heart Attack van Demi Lovato. Ook een heerlijk nummer. Ik vind sowieso dat veel nummers van Demi Lovato erg mooi zijn. Ze heeft ook een hele mooie stem!


Om even door te gaan op Heart Attack. Ooit deze cover gehoord? Ik vind deze cover zó mooi!

Ook dit nummer kan niet ontbreken bij mijn favoriete nummers. Here's to never growing up van Avril Lavigne. Een nummer waar je goed bij mee kan zingen. Heerlijk :) 

Ook dit is weer een cover, ofja, een medley. Dit is een medley van verschillende Pink nummers, gezongen door Macy Kate. Ik luister niet vaak naar Pink, maar ze heeft wel goede nummers. In deze medley komen veel van die goede nummers voorbij, deze medley vind ik trouwens ook erg goed in elkaar gezet. Heel mooi!



Dit was de muziek van dit moment. Ik hoop dat jullie het leuk vonden :) 

0 reacties:

Een reactie posten

 

livelaughlove Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos