23-07-2013

Tag: Get to know me.

Gepost door mandy op 16:22
Weer een nieuwe tag! Dit keer de tag: get to know me. Een tag waarbij ik allemaal random vragen beantwoord zodat jullie mij beter leren kennen :)



Geboortejaar?
6 januari 1997.

Hoe lang ben je?
Heel klein haha. Maar serieus, ik ben 1,53. Blij ben ik er niet mee, het is heel irritant. Vooral met kleding, soms is zelfs de kleinste maat mij te groot. Bij kinderkleding ga ik niet kijken haha.

Waar ben je op dit moment?
In mijn kamer, op mijn bed :)

Single/relatie?
Single.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig.
Ik ben een verlegen, maar ook heel druk meisje.

Guy/Girlcrush.
Mijn guycrush is Zac Efron! Ik vind hem gewoon heel erg knap! Een girlcrush zou zijn Taylor Swift. Ze heeft geweldige muziek en ze is ook nog heel mooi!


Wat is je doel in het leven?
Ja, mijn doel is eigenlijk gewoon om gelukkig te worden. Hopen op een baan waar ik plezier in heb. Natuurlijk ook super vriendinnen hebben en een gezinnetje zou ook wel leuk zijn.

Waar ben je bang voor?
Spinnen. Ik vind die beesten gewoon hartstikke eng. Ook hou ik niet van slangen, die vind ik ook eng. Toch vind ik slangen wel weer mooie dieren, maar om ze zelf aan te gaan raken, nee.

Heb je je rijbewijs.
Nee, daar ben ik nog te jong voor haha.

Nagellak of lippenstift?
Nagellak, dat draag ik bijna elke dag. Lippenstift draag ik bijna nooit.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
De zomer. Ik hou niet van koude dagen, geef mij maar gewoon de zomer. Heerlijk met 30 graden aan het strand liggen, of zonder jas buiten rond lopen. Heerlijk 's avonds nog buiten kunnen zitten en buiten te gaan zwemmen. Kortje broekjes en tank tops. Heerlijk.


Wil je ooit gaan trouwen?
Ja natuurlijk!

Ben je een healthy-freak?
Soms wel en soms niet. Ik heb soms momenten dat ik er totaal niet mee bezig ben. Ik hou wel van een bakje chips tijdens de film, en cola laat ik ook niet gemakkelijk staan. Ik hou ook wel van fruit, dus gezond zijn kan ik wel haha. Ik heb ook momenten dat ik het wel vol hou om niet veel te snoepen en elke dag fruit te eten, maar om bijvoorbeeld veel te gaan sporten, nee. Daar ben ik sowieso niet het type voor.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Ik heb blond haar. Mijn haar komt tot net onder mijn borst. Ik heb mijn haar ooit een keer bruin geverfd. Daarna heb ik het felrood geverfd. Omdat mijn haar de kleur moeilijk pakte en de kleur na twee weken bruin werd heb ik mijn haar maar laten blonderen en ben ik dus terug gegaan naar blond.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Een broek met een printje erop. Ik zou heel graag een broek willen hebben met tribal print.

Heb je tattoos?
Nee, ik heb er geen. Ik weet ook nog niet of ik er later een wil.

Heb je piercings?
Ook heb ik geen piercings.

Draag je een bril?
Ik heb wel een bril, ik draag hem alleen nooit. Dit komt omdat ik elke dag lenzen draag.

Wat is jouw perfecte pizza?
Een pizza met veel kaas, heel veel kaas. Er mag ook wat salami op, die moet wel knapperig zijn. Ook mag er wel veel tomatensaus op. Heerlijk :)

Favoriete eten/drinken?
Ik hou heel erg veel van italiaan eten. Mij maak je daarom altijd blij met spaghetti, lasagne of pizza. Mijn favoriete drinken is toch wel coca cola vanille.

Wat is je favoriete parfum?
Wonderstruck. Een parfum van Taylor Swift. Hij ruikt zo heerlijk en zoet. Heel zomers. Ik wou deze parfum al zo lang, totdat ik eindelijk naar Londen ging en ik hem kon kopen. Hij is namelijk (helaas) niet te koop in Nederland.


Wat is het laatste wat je kocht?
Amerikaans drinken haha. Er is een supermarkt geopend bij ons in de buurt, ik ging meteen kijken wat ze daar allemaal hadden en tot mijn verbazing zag ik dat ze gewoon amerikaanse frisdranken verkopen. Meteen een aantal blikjes gekocht haha.

Wat deed je vanochtend om 8:00 uur?
Slapen haha. Ik heb vakantie dus dat slapen deed ik tot 12 uur.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Dit verschilt. Als ik naar school moet kan ik wel vroeg op staan. Dan sta ik ook altijd om half 7 op. Heb ik vakantie, dan blijf ik heerlijk in bed liggen. Vooral in de zomervakantie kan ik gemakkelijk tot 12 uur in bed blijven liggen. Ik heb het ooit voor elkaar gekregen om met een vriendin samen tot 6 uur in bed te blijven liggen. Niet 6 uur 's ochtens maar 's avonds haha.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Met heel veel kussens. Ik heb 1 grote kussen, met daar onder 2 kleintjes. Op mijn grote kussen liggen nog 2 kleine kussens. Ook naast me ligt nog een grote kussen zodat ik me hoofd niet stoot tegen te muur haha.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Een avond persoon. 's ochtens ben ik altijd moe, ook als ik op school kom. Dan kan ik gemakkelijk in slaap vallen in de les. Het is gelukkig nog nooit echt gebeurd haha. Maar 's avonds ben ik sowieso veel acitiever.

Ben je geordend of rommelig?
Rommelig. Mijn kamer is altijd een grote troep. Ik kan mijn kamer wel opruimen, het heeft alleen geen zin. Ik ruim mijn kamer ook wel op, maar na een dag ligt alles weer door elkaar of op de grond.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Een concert van Taylor Swift, waar ik zelf bij ben haha.

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Ik hoop dat ik dan een leuke baan heb waar ik veel plezier in heb. Ook hoop ik dat ik dan gelukkig ben :)

Wat mis je op dit moment?
Een ventilator... Ja, op dit moment zit ik op mijn kamer. Het is zomer in Nederland en het is 30 graden buiten. Mijn kamer is een sauna haha.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Hmm. Ik heb echt geen flauw idee haha. Nouja, het mooist wat ik aan mezelf vind zijn dan mijn ogen.

Ben je verlegen?
Ja. Bij mensen die ik niet goed ken ben ik heel verlegen. Mijn vriendinnen weten dat ik dat niet ben bij hun haha.

Heb je een accent?
Ja, ik kom uit Limburg dus ik heb een Limburgs accent haha. Ik praat thuis meestal ook gewoon in en dialect wat ze hier spreken.

Hoe ziet jou dagelijkse leven eruit?
Om half 7 sta ik op, ik maak me klaar en eet wat. ik ga naar school van 8:30 tot 15:10. Als ik thuiskom kijk ik tv of kruip ik achter de laptop. Huiswerk maken doe ik in de avond. In het weekend spreek ik af met vrienden, of ga ik naar de stad. Zondag avond is standaar mijn huiswerk avond, aangezien ik goed ben in alles uitstellen.

Dit was de Get to know me tag. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden om te lezen haha.

0 reacties:

Een reactie posten

 

livelaughlove Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos