18-07-2013

Things I love about summer.

Gepost door mandy op 16:13
Click for Summer and Boho all year round (: 
Summer. Dagen waarop je heerlijk buiten kunt zitten, tank tops kunt dragen met shorts. De zomer is mijn favoriete seizoen, daar heb ik natuurlijk een aantal redenen voor. Benieuwd welke? Lees verder :)



1. Het dragen van tank tops en shorts. Geen lange broeken meer en geen lange truien meer.

2. Buiten zwemmen in je bikini. Dit vind ik toch wel een van de leukste dingen aan de zomer. Zwemmen, maar niet in een binnen zwembad. Gewoon buiten, in de zon. Of heerlijk aan het strand liggen en in de zee zwemmen. Ja, ik hou van zwemmen :)
3. Bruin worden. Ja, ik ben van mezelf heel erg wit. In de zomer word ik meestal niet heel erg bruin, maar met een beetje kleur ben ik al tevreden. Ik vind het daarom heerlijk om een dag in de zon te liggen en 's avonds zien dat ik toch een beetje verkleurd ben.
4. Op vakantie gaan. In de zomervakantie heeft iedereen vakantie, ik vind het dan ook heerlijk om naar een ander land op vakantie te gaan en daar te genieten van de zomer. Zo ben ik vorig jaar naar Parijs geweest en het jaar daarvoor naar Bulgarije.
5. 's Avonds nog buiten kunnen zitten zonder het koud te hebben. Heerlijke zomeravonden. Ik vind het zo fijn om 's avonds nog heerlijk buiten te kunnen zitten in plaats van binnen.
Click for Summer and Boho all year round (: 
6. Ijsjes eten. Ja, dit kan niet ontbreken haha. Ijsjes zijn heerlijk verfrissend als het buiten 30 graden is. In de winter kun je ze ook wel eten, alleen dan is het minder fijn. Dan drink ik liever een kop warme chocolademelk.
7. Frappucino's. Ook heerlijk. Vooral van starbucks. In de zomer geeft een frappucino toch net wat extra's. Ze zijn koud en dus heerlijk op een warme zomerse dag.
8. Shoppen. Hiermee bedoel ik vooral zomerkleding kopen. Dat vind ik veel leuker dan winterkleding kopen. In de winter wil ik het liefst zo snel mogelijk weer naar huis, met -10 naar de stad gaan is niet fijn. Op een zomerse dag weer wel. Krijg je het te warm, dan kun je een ijsje eten :)
xswagitout:

x

ღ Follow me for more like this ღ

Genoeg redenen om van de zomer te houden ;)  Ik ga nu weer verder genieten van dit zomerse weer haha. Lovesss.

0 reacties:

Een reactie posten

 

livelaughlove Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos