17-07-2013

Tag: first things.

Gepost door mandy op 01:27
Dit is de first things tag. Deze tag gaat over allemaal dingen die je als eerste doet of hoe de eerste keren waren bij sommige dingen.

Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt.
Het eerste wat ik doe als ik wakker word, verder slapen. Ik zet mijn wekker altijd een kwartier eerder zodat ik hem op snooze kan zetten. Klinkt raar haha, maar het werkt wel. Als ik niet verder slaap maar meteen opsta begin ik altijd met mezelf klaar te maken.



Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat.
Ja, daarvoor moet je wel naar de sportschool gaan haha. Ik ga zelf niet naar de sportschool, het enige wat ik deed aan sport was zwemmen, maar dat doe ik nu ook niet meer.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.
Wat te drinken pakken. Als ik thuis kom heb ik op de een of andere manier altijd dorst haha.

Eerste auto.
Een auto heb ik nog niet. Ik ben niet eens begonnen met rijlessen. Voor later zou ik graag een bmw 6 serie cabrio willen hebben, ik vind die zo mooi!


Eerste ongeluk/verkeersovertreding.
Een echt ongeluk heb ik nog nooit gehad gelukkig. Met verkeersovertredingen kom ik ook niet veel verder dan over de stoep rijden of door een rood stoplicht rijden.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was.
Zangeres. Altijd wou ik een zangeres worden, daar ben ik nu gelukkig vanaf aangezien ik helemaal niet kan zingen. Ik vind het wel leuk, alleen het klinkt nergens naar haha.

Eerste keus qua drinken.
Ik hou heel erg veel van starbucks. Dat komt misschien omdat er bij ons in de buurt nergens een ligt, zodra ik naar een grotere stad ga en ik starbucks drink, geniet ik daar heel erg van. Voor in het dagelijkse leven vind ik coca cola vanille erg lekker, ik ben ook heel erg blij dat de supermarkt bij ons in de buurt dit verkoopt.


Eerste keus dessert.
Dame blanche. Ik vind dit heerlijk, en vrijwel altijd als we uit gaan eten in een restaurant kies ik dit als dessert.

Eerste liedje dat in je opkomt.
Red van Taylor Swift. Ja, dit liedje heb ik zo vaak in mijn hoofd. Ik vind dit gewoon een geweldig nummer. :)

Eerste grote aankoop.
Ik weet nog goed dat ik vroeger altijd een wii wou hebben, ik heb daar heel erg lang voor gespaard. Toen ik uiteindelijk het bedrag bij elkaar had en ik hem wou gaan halen hebben mijn ouders hem voor me gekocht, als cadeau. Ja, daar was ik erg blij mee haha. Aangezien ik hem zelf niet gekocht heb is mijn eerste grote aankoop toch wel mijn ipod touch. Ook daar heb ik erg lang voor gespaard en ik was erg blij toen ik hem gekocht heb. 


Eerste baantje.
Ik heb nog niet echt een baantje gehad. Ik ben wel van plan te gaan werken.

Eerste keer in het vliegtuig.
Dit weet ik niet meer. Ik ben al aardig wat keren op vakantie gewees met het vliegtuig dus dit kan ik me niet meer goed herinneren. Volgens mij was de eerste keer in het vliegtuig naar Tenerife. 

Dit was de tag! :) 

0 reacties:

Een reactie posten

 

livelaughlove Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos