18-07-2013

Wishlist: New Look

Gepost door mandy op 13:13
Hey !
Vandaag heb ik een wishlist voor jullie. Ik laat jullie allemaal items zien die ik graag zou willen hebben. Deze keer laat ik items zien van New Look.

Deze items zou ik graag willen hebben.


Nummer 1, een leren jack. Ik vind ze er echt heel erg gaaf uit zien en ik zou er daarom ook graag een willen hebben. Het tweede shirt, een oversized shirt met twee olifanten erop. Ik heb eigenlijk al een tanktop met zo'n olifanten erop, maar dit shirt vind ik ook erg leuk. Het derde item is een blouse die boven gemaakt is van spijkerstof. Zo'n blouse wil ik ook al erg lang. Het derde item is ook een blouse, maar dan een zwarte en zonder spijkerstof. Vooral het detail boven bij de kraag vind ik erg leuk. Het vijfde item, een leren gilet. Ik heb al een leren gilet, ook bijna dezelfde kleur maar dan met heel veel studs. Deze zonder studs vind ik ook erg mooi. Als laatste nog een gilet, maar dan van spijker. Vooral de details boven op de schouder en het zakje voor vind ik erg leuk! Zo'n gilet kan je ook makkelijk in de zomer en in de winter dragen, erg handig dus :) Al denk ik niet dat ik ze veel in de zomer zou dragen. Met 30 graden loop ik toch liever in een tanktop rond die lekker luchtig is. Of in mijn bikini natuurlijk. 

Dit was mijn wishlist van deze maand. Ik hoop dat jullie het leuk vonden :) 



1 reacties:

eline zei

wat een leuke wishlist! die leren jack en de zwarte blouse vind ik ook leuk.

Een reactie posten

 

livelaughlove Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos